Online kundecenter

Online Intranet adgang - Log ind med det kundenummer og password.
Online kundecenter er en extra service, vi tilbyder vores kunder.
Servicen er åben 24/7 du kan altid få oplysninger live.

24/7:
På vores Online Kundecenter har du mulighed for, at gennemgå hvilke data, vi har registreret.

Servicen er åben 24/7 du kan altid få oplysninger live.
Benyt Selvbetjening til bestilling , eller til /framelde bruger på aftaler.

Online kundecenter er responsive:

responesive
Online kundecenter er responsive Web design , som betyder den kan benyttes til iPad / iPhone , Smartphone eller alm. browser.

Log på:
Du logger ind med det kundenummer og password, som du kan læse på din sidst modtaget faktura, eller via velkomst e-mail.
Efter dette er tastet ind, vil du komme til startsiden- nemt og enklet.
Menu:Konto / Aftaler - Selvbetjening - Ordre - Status Projekt / Forbrug / Klippekort - Diverse Programdownload / WebTv Live Webinar.

– ellers er du velkommen til at ringe, for at få oplyst dit password - Tlf. 97 269988.

Online kundecenter indhold:
- Hente aktuelt kontoudtog som PDF fil.
- Betale med Dankort / MobilePay direkte.
- Program licens oversigt.
- Abonnemnet oversigt.
- Online aftale oversigt.
- Applikation (API) aftaler.
- Support / Drift aftaler.
- Arrangement oversigt over hvilke aftaler din virksomhed har.
- Få en oversigt over kursus / Semniar tilmelding.
- Hente fakturakopi som PDF filer.
- Klippekort status.
- Modtagne beskeder med behandlingsstatus.
- Sag / Projekt oversigt med forbrugt tid.
- Ydet konsulent service.
- Produkt køb sidste 3 år.
- Hosting WEB / CMS tilmelding.
- Aktuel ordre.
- Program download.
- Click support saldi
- Selvbetjening bestilling og afmelding af bruger eller køb
- WebTV - live webinar.
 

Login Online kundecenter