Support Uniconta / NAV

Den bedste service overfor vores kunder:
For at give den bedste service overfor vores kunder, har vi oprettet et supportteam til hotline.
For at benytte denne service, skal du ringe til vores support telefon 97 269988, så vil der blive oprettet en sag, og en af vore kompetente medarbejdere vil yde supporthjælp.
Der tages forbehold for support svar, hvis supporten drejer sig om specielle tilpasninger (USR) eller en specifik brancherelateret løsning.
Service Desk ERP afhjælper pludselige opståede kritiske problemer for den normale drift.



Service Desk ERP kan ligeledes være behjælpelig ved mindre tekniske spørgsmål.
Hvis Service Desk vurderer, at et spørgsmål ikke hører ind under aftalen, herunder undervisning i brugen af systemet, vil spørgsmålet blive givet videre til en konsulent, der kan løse den ønskede opgave til Concept Datas normale timetakster.
Hvis man ikke har en aftale kan der forventes ventetid på hjælp.
Ved hjælp betales min. 0,5 time pr. påbegyndt hjælp.
Der kan afregnes efter regning eller Click Support / Klippekort .


Viden:
Vores konsulenter er eksperter indenfor alm. konsulentopgaver, projektledelse og teknisk assistance såsom NAV, C5 , Uniconta, C#, API, SQL database, webdesign, dokumenthåndtering, drift, infrastruktur, netværk, sikkerhed, softwareudvikling, CRM, support, systemudvikling, CMS, B2B, B2C , test, webudvikling og meget andet.

Konsulent rådgivning:
Hvis du allerede har en NAV / C5 eller Uniconta løsning, så har vi ERP konsulenter, der gerne hjælper dig med den daglige drift såvel som udviklingsopgaver, integrationsopgaver, tilpasninger, undervisning, samt udvikling af større moduler.
Vi tilbyder rådgivning og vejledning i optimal brug af NAV / C5 eller Uniconta systemet.

Microsoft certificerede:
Mange af vores konsulenter er certificerede konsulenter, med dokumenteret Microsoft Cert ID (MCP) - har bestået test hos Microsoft Danmark.
Concept Data er Microsoft Silver ERP partner 2014 / 2016.
Hver dag i vores åbningstid har vi udvalgte konsulenter, som er dedikerede til supporthjælp.

Supportsag:
Da vi ønsker fuld fokus på de igangværende sager/opgaver vi arbejder med, kan konsulenterne ikke altid besvare din mail samme dag som de modtager den.
Hvis din virksomhed allerede har fået oprettet en sag, så ring og spørg efter den konsulent, som er tilknyttet sagen.
Dette kan du se via Concept Datas online kundeservice. læs mere...

Support telefon 97 26 99 88:
Den optimale vej er altid via telefon 97 269988, hvis ikke andet er aftalt på den enkelte opgave.

Opret support sag direkte:
Har du ikke mulig for at kontakte Concept Data via telefon, som er det vi anbefaler – kan du benytte dette alternativ, med at oprette support sag direkte.